ROBOTICă și programare

Copilul va crea primul său proiect la lecția de probă

Despre cursuri

Pentru copii de 7-15 ani

Maxim: 12 participanți

Preț: de la 1295 lei

Competențe avansate

Alegând robotica, copilul va beneficia de o dezvoltare temeinică

  • Electronică aplicată: va învăța să creeze și să înțeleagă dispozitive electronice
  • Fizică ușor de înțeles: Vom explora electricitatea și magnetismul prin exemple practice și captivante
  • Programare în C++: Un limbaj de programare avansat, pe care îl facem accesibil copiilor
  • Limbajul Python. Un limbaj de programare simplu și eficient, ideal pentru dezvoltarea rapidă a aplicațiilor

Robotica și Programare

Am dezvoltat un program de studiu gradual și flexibil, care va oferi copilului tău o oportunitate grozavă să se lanseze cu succes în cariera IT

*cursurile durează între 3-9 luni

Robotică OFFLINE

Anul 1

offline

IT Start

Copii de 7-8 ani

Cursul nostru este conceput să ofere copiilor o introducere captivantă și în lumea tehnologiei, combinând elemente de creație digitală, programare și robotică într-un mod accesibil și distractiv.

Pe parcursul acestui curs, copiii vor învăța cum să folosească eficient calculatorul și internetul, să creeze obiecte 3D și să programeze jocuri simple, toate într-o atmosferă care stimulează creativitatea și gândirea logică.

Află mai multe...

Cursul se va concentra pe următoarele teme:

  • Utilizarea de bază a calculatorului și descărcarea de fișiere de pe internet
  • Crearea de obiecte grafice și forme 3D în diverse aplicații (Paint, Sketch, Tinkercad)
  • Introducerea în lumea Minecraft, Sketch și Pixel art
  • Înțelegerea bazelor securității cibernetice și navigarea în siguranță pe internet
  • Programarea de jocuri folosind blocuri, cum ar fi Scratch Jr., MakeCode Arcade, și Pictoblox
  • Dezvoltarea de proiecte precum Tamagotchi, Flappy Bird, Space Shooter și Golf
  • Construcția și programarea roboților, inclusiv folosirea senzorilor și valorilor analogice (SensoKit, joystick, DJ console)
  • Înțelegerea algoritmizării și utilizarea noțiunilor de bucle și variabile în programare

Scopul cursului:

La finalul cursului, studenții vor parcurge două direcții profesionale externe: robo-inginer şi dezvoltator de videoclipuri (jocuri) animate.

offline

Start 1.0

Copii de 8-10 ani

Acest curs își propune să ofere copiilor o introducere practică și interactivă în robotică și programare.

Pe parcursul cursului, copiii vor învăța cum să construiască și să programeze roboți folosind platforma Arduino, vor înțelege cum funcționează circuitele electrice și vor explora diferența dintre semnale analogice și digitale.

De asemenea, vor dezvolta jocuri și aplicații interactive, ceea ce îi va ajuta să-și dezvolte gândirea logică și creativitatea.

Află mai multe...

Prin proiecte practice, cum ar fi crearea unui sistem de securitate sau a unei lămpi inteligente, copiii vor dobândi abilități esențiale pentru viitor, învățând să combine tehnologia cu programarea pentru a dezvolta soluții reale. În plus, cursul va introduce copiii în conceptul de Internet of Things (IoT), prin care vor putea controla dispozitive de la distanță, folosind aplicații pentru smartphone.

  1. Vor face cunoştinţă cu domeniul roboticii
  2. Vor afla ce este un circuit electric, ce este Arduino 3. Vor face cunoștință cu noţiunea de algoritm, program, coordonate, sprite...
  3. Vor învăța programarea prin dezvoltarea de jocuri în mBlock
  4. Vor dezvolta diverse sisteme integrate (embedded) cum ar fi: sistem de securitate, lampă inteligentă, turnichet inteligent, sistem de monitorizare a temperaturii şi umidităţii aerului 6. Vor afla ce este un semnal analog şi digital
  5. Vor dezvolta aplicații pentru smartphone

Scopul cursului:

La finalul cursului, copilul tău va avea cunoștințele necesare pentru a dezvolta și programa un sistem integrat compus din mai multe dispozitive, pregătindu-l astfel pentru domeniul tehnologiei și roboticii.

offline

Start 2.0

Copii de 11-15 ani

Acest curs oferă o combinație echilibrată de teorie și practică, pregătindu-i pe copii pentru a dezvolta soluții reale cu ajutorul tehnologiei.

La finalul cursului, copilul va avea abilitățile necesare pentru a dezvolta și programa un sistem integrat (embedded) compus din 4-5 dispozitive, folosind Arduino și limbajul de programare C++

Aceasta le va oferi o bază solidă pentru viitoarele provocări din domeniul tehnologiei și roboticii.

Află mai multe...

Pe parcursul cursului, copiii vor explora concepte de bază precum algoritmii și programele, vor afla cum funcționează circuitele electrice și vor învăța să folosească Arduino, o platformă populară în domeniul roboticii și al sistemelor integrate.

Copiii vor lucra la proiecte practice, dezvoltând sisteme integrate (embedded) precum un sistem de securitate, o lampă inteligentă sau un turnichet automat. În plus, vor învăța să facă diferența între semnalele analogice și digitale, ceea ce le va permite să înțeleagă și să controleze diverse componente electronice.

De asemenea, vor studia limbajul de programare Arduino C++, învățând să scrie cod pentru a controla roboți și alte dispozitive.

Cursul va culmina cu crearea de aplicații pentru smartphone și introducerea în conceptul de Internet of Things (IoT), unde copiii vor putea controla dispozitive de la distanță prin Bluetooth.

Scopul cursului:

La finele cursului copilul va putea dezvolta (conecta şi programa) un sistem integrat (embedded) compus din 4-5 dispozitive.

Anul 2

Middle-Robo

offline

Acest curs le oferă copiilor posibilitatea de a învăța, pas cu pas, cum să dezvolte un produs de la idee la prototip și apoi la produsul final. Copiii vor învăța concepte esențiale de planificare, construcție și programare, dobândind astfel abilități fundamentale pentru viitor.

La finalul cursului, copilul va avea capacitatea de a dezvolta, programa și conecta un prototip complet de la zero, fie că este vorba de un produs robotic sau de un joc video. Aceasta va reprezenta o bază solidă pentru explorarea mai profundă a roboticii și a programării.

Află mai multe...

Unul dintre proiectele principale va fi construirea unei platforme robotizate – mașinuța OBI – pe care o vor programa să navigheze autonom pe un traseu prestabilit, explorând principiile algoritmilor de navigație și utilizarea senzorilor.

Cursul va include și lecții avansate de programare, ajutându-i pe copii să își consolideze și să extindă cunoștințele tehnice.

De asemenea, vor avea șansa de a dezvolta jocuri video, cum ar fi Snake și Ping-Pong, pentru consola RoboBoy, oferindu-le o introducere în lumea dezvoltării de jocuri.

Elevii vor:

  • Înțelege etapele dezvoltării unui produs: De la idee la prototip și până la produsul final, copiii vor învăța să planifice, să creeze și să îmbunătățească proiectele lor, dobândind abilități esențiale pentru viitor.
  • Asambla o mașinuță robotizată, OBI: Vor învăța cum să asambleze componentele hardware și să le integreze cu software-ul, înțelegând principiile de bază ale roboticii.
  • Programa mașinuța OBI: Vor programa mașinuța pentru a se deplasa autonom pe un traseu prestabilit, învățând algoritmi de navigație și utilizarea senzorilor pentru ghidare.
  • Aprofunda cunoștințele de programare: Vor explora concepte avansate de programare, consolidându-și cunoștințele și aplicându-le în diverse proiecte.
  • Dezvolta jocuri video: Vor crea și programa jocuri precum Snake și Ping-Pong pentru consola RoboBoy, învățând logica dezvoltării jocurilor și distrându-se în același timp.

Scopul cursului este de a-i ghida pe copii în explorarea conceptelor esențiale din robotică și programare, dezvoltându-le abilitățile tehnice și creative prin proiecte practice, precum construirea și programarea unei mașinuțe robotizate și crearea de jocuri video

Anul 3

Pro 1.0

offline

Acest curs are ca scop dezvoltarea abilităților tehnice și de programare ale copiilor, prin explorarea și utilizarea unor dispozitive complexe și a noțiunilor avansate din robotică și dezvoltarea web. Pe parcursul cursului, copiii vor învăța să folosească accelerometre, giroscoape, ecrane tactile, matrici LED și RFID-uri în proiectele lor, oferindu-le o înțelegere practică a acestor tehnologii moderne.

La finalul cursului, copiii vor avea abilitățile necesare pentru a dezvolta un sistem complex, capabil să fie controlat de la distanță prin WiFi, fie de pe o pagină web, fie de pe un smartphone. Această experiență le va oferi o bază solidă în tehnologiile avansate și în programarea dispozitivelor inteligente.

Programul cursului

Află mai multe...

Unul dintre obiectivele principale ale cursului este de a introduce copiii în noțiunile de întreruperi interne și externe, ajutându-i să înțeleagă cum pot optimiza performanțele programelor și dispozitivelor. De asemenea, cursul oferă o introducere în dezvoltarea web folosind C++ și librăria GyverPortal, oferind astfel o perspectivă practică asupra creării și gestionării site-urilor web.

Elevii vor învăța, de asemenea, despre microcontrolerul ESP32, explorând utilizarea acestuia în proiecte IoT (Internet of Things) și robotică. În plus, cursul va introduce conceptele de inteligență artificială (AI) în robotică, permițând copiilor să dezvolte o rețea neuronală proprie.

Elevii vor învăța să

  1. Utilizeze dispozitive complexe, cum ar fi accelerometrele, giroscoapele, display-urile tactile, matricile LED și RFID-urile, dezvoltându-și abilitățile tehnice.
  2. Dezvolte proiecte practice, cum ar fi un sistem de control al accesului cu RFID și aplicații interactive pentru ecrane tactile.
  3. Înțeleagă întreruperile interne și externe în sistemele de calcul și cum acestea pot îmbunătăți eficiența și performanța programelor și dispozitivelor.
  4. Folosesc limbajul de programare C++ pentru dezvoltarea aplicațiilor web, dobândind cunoștințe esențiale pentru crearea de site-uri și aplicații performante.
  5. Utilizeze librăria GyverPortal pentru a crea și administra website-uri, explorând funcționalitățile acestei librării.
  6. Folosească microcontrolerul ESP32, explorând aplicațiile acestuia în diverse proiecte, de la Internet of Things (IoT) la robotică și automatizări.
  7. Dezvolte o rețea neuronală, aplicând inteligența artificială (AI) în robotică pentru recunoașterea și clasificarea obiectelor.

La finalul cursului, elevii vor fi capabili să dezvolte un sistem complex care poate fi controlat de la distanță prin WiFi, fie de pe o pagină web, fie de pe smartphone, și să aplice inteligența artificială (AI) pentru recunoașterea și clasificarea obiectelor în cadrul proiectelor de robotică.

Anul 4

Pro 2.0

offline

Acest curs este conceput pentru a introduce copiii în lumea electronicii și a le oferi o înțelegere profundă a modului în care funcționează circuitele electrice. Pe parcursul acestui curs, copiii vor învăța în detaliu ce este un circuit electric și din ce este compus, explorând componente esențiale precum rezistorii, condensatorii, tranzistorii, inductoarele, circuitele integrate și amplificatoarele operaționale.

La finalul cursului, copiii vor fi capabili să dezvolte un sistem integrat (embedded) de la prototip pe placa de machetare la produsul final cu propriul PCB. Această experiență va oferi o bază solidă în electronică, pregătindu-i pentru proiecte mai complexe și pentru explorarea tehnologiei la un nivel mai avansat.

Află mai multe...

Cursul va include lecții practice în care copiii vor învăța să dezvolte circuite simple, să utilizeze echipamente de lucru precum ciocanul de lipit, multimetrul și osciloscopul și să proiecteze PCB-uri (circuite imprimate) personalizate. De asemenea, ei vor învăța să aplice aceste concepte în proiecte reale, cum ar fi senzorii și plăcile de dezvoltare Arduino, dobândind o experiență practică în designul și producția de circuite imprimate.

Elevii vor învăța să:

  1. Înțeleagă ce este un circuit electric și din ce este compus, dobândind cunoștințe fundamentale despre cum funcționează circuitele și importanța componentelor electrice.
  2. Cunoască și să utilizeze componente electronice precum rezistoare, condensatoare, tranzistoare, inductori, circuite integrate (IC), timerul 555 și amplificatoare operaționale, înțelegând rolul și funcționarea fiecăreia.
  3. Dezvolte circuite simple folosind componentele studiate, aplicând cunoștințele teoretice în practică și experimentând cu diferite configurații.
  4. Lucreze cu instrumente esențiale precum ciocanul de lipit, multimetrul și osciloscopul, dobândind abilități practice esențiale pentru proiectele lor electronice.
  5. Proiecteze PCB-uri (circuite imprimate), învățând procesul de design și fabricație al circuitelor imprimate pentru a crea proiecte electronice mai avansate.
  6. Aplice cunoștințele în proiecte concrete, cum ar fi realizarea de PCB-uri pentru diverși senzori și pentru placa de dezvoltare Arduino, dezvoltând soluții personalizate pentru nevoile lor.

La finalul cursului, elevii vor fi capabili să dezvolte un sistem integrat (embedded) complet, de la prototipul pe placa de machetare până la produsul final cu propriul PCB.

Anul 5

Experts

offline

Acest curs are ca scop să ofere copiilor o introducere practică și detaliată în limbajul de programare Python și în domeniul computer vision. Pe parcursul cursului, copiii vor învăța să lucreze cu imagini și fluxuri video în timp real folosind biblioteca OpenCV, și vor explora aplicații practice în recunoașterea de culori, forme și fețe.

La finalul cursului, copiii vor avea abilitățile necesare pentru a dezvolta un sistem complex, capabil să recunoască și să definească obiecte, culori, forme, fețe și persoane, utilizând tehnici avansate de programare și inteligență artificială. Aceasta va reprezenta o bază solidă pentru viitoarele proiecte din domeniul AI și computer vision.

Află mai multe...

Copiii vor dobândi, abilități de dezvoltare a interfețelor grafice utilizator (UI) prin Tkinter, creând aplicații interactive și ușor de utilizat. În plus, ei vor dezvolta aplicații avansate, capabile să identifice obiecte și persoane sau să recunoască zâmbete și ochi, aplicând noțiuni din domeniul inteligenței artificiale.

Un aspect important al cursului va fi crearea unui sistem de securitate bazat pe un bot Telegram, care va trimite alerte în timp real, și explorarea codurilor barcode, QR și ARuco pentru identificare și stocare de date. De asemenea, copiii vor învăța cum să dezvolte rețele neuronale care pot identifica obiecte și să detecteze dacă o persoană poartă mască sau nu.

Elevii vor învăța să:

  1. Familiarizeze cu limbajul de programare Python, un limbaj versatil și accesibil, utilizat pentru diverse aplicații și domenii, inclusiv dezvoltarea de aplicații, scripting și analiză de date.
  2. Exploreze domeniul computer vision, care permite calculatoarelor să înțeleagă și să interpreteze imagini și videoclipuri, dobândind cunoștințe despre cum funcționează această tehnologie.
  3. Utilizeze biblioteca OpenCV, o colecție populară de instrumente open-source pentru procesarea imaginilor și fluxurilor video în timp real, aplicându-le în diverse proiecte practice.
  4. Dezvolte interfețe grafice pentru utilizatori (UI) folosind Tkinter, un toolkit pentru Python care permite crearea rapidă de aplicații desktop cu o interfață intuitivă.
  5. Creeze aplicații capabile să recunoască culori, forme, fețe, ochi și zâmbete, aplicând cunoștințele lor în computer vision pentru a dezvolta funcționalități avansate de recunoaștere vizuală.
  6. Dezvolte un sistem de securitate utilizând un bot Telegram, integrând funcționalități de monitorizare și alertă bazate pe comunicarea cu un bot prin Telegram.
  7. Înțeleagă și să utilizeze conceptele de barcode, QR code și ARuco, învățând cum aceste coduri sunt folosite pentru identificare și stocare de informații în diverse aplicații.
  8. Construiască rețele neuronale capabile să identifice obiecte, persoane și să detecteze dacă o persoană poartă mască sau nu, aplicând tehnici avansate de învățare automată și computer vision pentru soluții practice în domeniul securității și recunoașterii vizuale.

Scopul cursului: La finalul cursului, elevii vor avea cunoștințele și abilitățile necesare pentru a dezvolta un sistem capabil să identifice obiecte, culori, forme, fețe și persoane.

Robotică Online

Basic

Copii de 9-15 ani


Cursul oferă o introducere practică în dezvoltarea de jocuri video, web development și robotică embedded. Copiii vor învăța să creeze jocuri interactive precum Tower Defense, Flappy Bird și Space Shooter, și vor explora dezvoltarea web prin HTML, CSS și Bootstrap.

De asemenea, vor învăța limbajul de programare Python, dobândind cunoștințe despre variabile, bucle și funcții.

În domeniul roboticii, copiii vor utiliza TinkerCAD și Arduino UNO pentru a dezvolta sisteme integrate precum un sistem de securitate, monitorizarea temperaturii sau o lampă inteligentă.

La final, copiii vor avea abilitățile necesare pentru a crea jocuri video, aplicații web și sisteme embedded, oferindu-le o bază solidă pentru viitoarele proiecte tehnologice.

Robotics 1.0

Copii de 9-15 ani


Acest curs are ca scop introducerea copiilor în domeniul dezvoltării embedded, concentrându-se pe robotică și programare. Pe parcursul cursului, copiii vor învăța să lucreze cu dispozitive noi, precum senzorii de flexibilitate, de înclinare și de temperatură, și să dezvolte sisteme integrate folosind limbajul de programare Arduino C++.

Elevii vor explora cum să utilizeze diverse biblioteci Arduino, cum ar fi Servo.h, LiquidCrystal.h, și NeoPixel.h, pentru a adăuga funcționalități avansate în proiectele lor. De asemenea, vor învăța să integreze componente multiple într-un sistem eficient și interactiv.

La finalul cursului, copiii vor fi capabili să dezvolte și să programeze un sistem integrat complex, format din cel puțin 5 dispozitive, cu control la distanță prin IR (infraroșu), aplicând toate cunoștințele acumulate în mod practic.

Cursurile noastre

  • Proiecte inovative
  • 32 lecții practice sub ghidarea unui instructor
  • Un început sigur în dezvoltarea de aplicații
  • Start ideal pentru o carieră de dezvoltator embedded

Pregătire sigură pentru joburile viitorului

Inovație continuă

Actualizăm și integrăm constant noile tendințe din domeniile IT și cel educațional

Programator embedded

Salariu de la 750 Euro/lună

*Lucrează cu dispozitive integrate

Absolventul nostru va fi pregătit să se lanseze în domeniul

sistemelor embedded

Cum se desfășoară procesul de instruire

  • Învățare în grupe mici, până la 12 Copii
  • Tot echipamentul este asigurat de noi
  • Mediu care stimulează creativitatea
  • Asistență constantă din partea trenerilor
  • Spațiu protejat unde copilul poate explora în voie

Ce spun absolvenții noștri

Recenziile părinților

Proiecte pe care le fac copiii noștri

E simplu să decizi

Alte direcții ale școlii

ROBOTICS ONLINE

Copii de la 7 ani

GAME DEV

Copii de la 8 ani

WEB DEV

Copii de la 11 ani

SOFT DEV

Copii de la 11 ani

graphic design

Copii de la 9 ani

Blogging

Copii de la 9 ani